HPB ostvario najvišu dobit u povijesti

Bez autora
Nov 01 2015

Za Hrvatsku poštansku banku stigla su bolja vremena. Jedina veća domaća banka objavila je odlične poslovne rezultate, a iza nje je i dovršen proces ulaska novih privatnih vlasnika. Sa svježim kapitalom ušla je i država, koja je i dalje većinski vlasnik. Hrvatska poštanska banka ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine operativnu dobit od 258 milijuna kuna, dok neto dobit iznosi 106,8 milijuna kuna, što je najviši iznos u povijesti te banke. Iako se poslovni plan za 2016. godinu tek izrađuje, u HPB-u očekuju da bi na poslovanje u idućoj godini bitno pozitivno trebao utjecati zajednički projekt s Hrvatskom poštom (HP). Naime, HPB i Pošta pokrenule su sredinom ove godine pilot projekt s ciljem razvoja najvećeg prodajnog kanala bankarskih proizvoda u Hrvatskoj kroz povećanje ponude proizvoda HPB-a u prodajnoj mreži Pošte, koja je s oko tisuću poslovnica dvostruko veća od HPB-ove.

Za Hrvatsku poštansku banku stigla su bolja vremena. Jedina veća domaća banka objavila je odlične poslovne rezultate, a iza nje je i dovršen proces ulaska novih privatnih vlasnika. Sa svježim kapitalom ušla je i država, koja je i dalje većinski vlasnik.

Hrvatska poštanska banka ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine operativnu dobit od 258 milijuna kuna, dok neto dobit iznosi 106,8 milijuna kuna, što je najviši iznos u povijesti te banke.

Iako se poslovni plan za 2016. godinu tek izrađuje, u HPB-u očekuju da bi na poslovanje u idućoj godini bitno pozitivno trebao utjecati zajednički projekt s Hrvatskom poštom (HP).

Naime, HPB i Pošta pokrenule su sredinom ove godine pilot projekt s ciljem razvoja najvećeg prodajnog kanala bankarskih proizvoda u Hrvatskoj kroz povećanje ponude proizvoda HPB-a u prodajnoj mreži Pošte, koja je s oko tisuću poslovnica dvostruko veća od HPB-ove.

Marijana Špalj iz HPB-ovog Sektora za poslovanje sa stanovništvom zadužena za taj projekt je pojasnila kako je Pošta i do sada imala u ponudi osnovne bankarske proizvode, poput mogućnosti otvaranja tekućeg računa, no sada se ta usluga širi, primjerice na mogućnost apliciranja za kredite ili kartice, ali i zajedničku kreditnu karticu. Za to su u poštanskim uredima oformljeni posebni "financijski kutci", a samo tijekom šest mjeseci provedbe pilot projekta prodaja bankarskih usluga u njima povećana je za dva i pol puta, kazala je Špalj.

Dodala je kako u poslovnice Hrvatske pošte dnevno dolazi prosječno 150 tisuća klijenata te da je cilj privući što veći broj onih koji još nisu klijenti banke.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik