Za Hrvatsku poštansku banku stigla su bolja vremena. Jedina veća domaća banka objavila je odlične poslovne rezultate, a iza nje je i dovršen proces ulaska novih privatnih vlasnika. Sa svježim kapitalom ušla je i država, koja je i dalje većinski vlasnik. Hrvatska poštanska banka ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine operativnu dobit od 258 milijuna kuna, dok neto dobit iznosi 106,8 milijuna kuna, što je najviši iznos u povijesti te banke. Iako se poslovni plan za 2016. godinu tek izrađuje, u HPB-u očekuju da bi na poslovanje u idućoj godini bitno pozitivno trebao utjecati zajednički projekt s Hrvatskom poštom (HP). Naime, HPB i Pošta pokrenule su sredinom ove godine pilot projekt s ciljem razvoja najvećeg prodajnog kanala bankarskih proizvoda u Hrvatskoj kroz povećanje ponude proizvoda HPB-a u prodajnoj mreži Pošte, koja je s oko tisuću poslovnica dvostruko veća od HPB-ove.
Za Hrvatsku poštansku banku stigla su bolja vremena. Jedina veća domaća banka objavila je odlične poslovne rezultate, a iza nje je i dovršen proces ulaska novih privatnih vlasnika. Sa svježim kapitalom ušla je i država, koja je i dalje većinski vlasnik.
Hrvatska poštanska banka ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine operativnu dobit od 258 milijuna kuna, dok neto dobit iznosi 106,8 milijuna kuna, što je najviši iznos u povijesti te banke.
Iako se poslovni plan za 2016. godinu tek izrađuje, u HPB-u očekuju da bi na poslovanje u idućoj godini bitno pozitivno trebao utjecati zajednički projekt s Hrvatskom poštom (HP).
Naime, HPB i Pošta pokrenule su sredinom ove godine pilot projekt s ciljem razvoja najvećeg prodajnog kanala bankarskih proizvoda u Hrvatskoj kroz povećanje ponude proizvoda HPB-a u prodajnoj mreži Pošte, koja je s oko tisuću poslovnica dvostruko veća od HPB-ove.
Marijana Špalj iz HPB-ovog Sektora za poslovanje sa stanovništvom zadužena za taj projekt je pojasnila kako je Pošta i do sada imala u ponudi osnovne bankarske proizvode, poput mogućnosti otvaranja tekućeg računa, no sada se ta usluga širi, primjerice na mogućnost apliciranja za kredite ili kartice, ali i zajedničku kreditnu karticu. Za to su u poštanskim uredima oformljeni posebni "financijski kutci", a samo tijekom šest mjeseci provedbe pilot projekta prodaja bankarskih usluga u njima povećana je za dva i pol puta, kazala je Špalj.
Dodala je kako u poslovnice Hrvatske pošte dnevno dolazi prosječno 150 tisuća klijenata te da je cilj privući što veći broj onih koji još nisu klijenti banke.